Reklamace

Česká pošta:

Při obdržení zásilky je vždy nejprve nutné ihned balík rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.)

Co dělat, když přijde zásilka poškozená?

Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí,že zboží je rozbité, či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu na email info@phonecology.cz, s číslem objednávky a fotografií. O dalším postupu bude zákazník informován.

Zboží nesouhlasí s fakturou?

Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali, nebo něco v balíku chybí?

Kontaktujte nás na info@phonecology.cz, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

Zboží nesplňuje Vaše očekávání a chcete jej reklamovat?

Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.phonecology.cz , zašlete e-mail na adresu info@phonecology.cz , v němž uvedete zejména typ výrobku, číslo objednávky a popis závady.